REGULAMIN
SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ I DOKONYWANIA REZERWACJI W SKLEPIE STACJONARNYM –
ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY INTERNETOWEJ ,,FIAMP24’’

Fiamp sp. z o.o. prowadząca sklep internetowy Fiamp24 (zwany dalej Sklep Fiamp24), za pośrednictwem niniejszej platformy internetowej www.fiamp24.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy
i należy je stosować.

I. DEFINICJE

1) Sklep Fiamp24 – punkt sprzedaży prowadzony przez Fiamp24, tj. punkt sprzedaży położony
w Grabiku 108, 68-200 Żary, telefon: +48 513014620, e-mail: info@fiamp24.pl;
2) Sprzedawca – FIAMP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Grabiku 108, 68-200 Żary wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000401104,
NIP: 9241900514, REGON: 080997382, kapitał zakładowy w wysokości 1.000.000,00 zł ;
3) Administrator– FIAMP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Grabiku;
4) Platforma internetowa – witryna internetowa znajdująca się pod adresem www.fiamp24.pl, umożliwiająca Klientowi założenie Konta i/lub składanie zamówień online, a także dokonywania rezerwacji produktów;
5) Towary – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem platformy internetowej, mogący być przedmiotem Umowy Sprzedaży bądź Rezerwacji, zgodnie z niniejszym regulaminem. Zdjęcia Towarów mają charakter poglądowy; oznacza to, że Towary na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się ich rzeczywistego wyglądu ze względu na indywidualne ustawienia sprzętu komputerowego Klienta (np. nasycenie kolorów, proporcje);
6) Kategoria ,,Alkohole” – towary prezentowane na platformie internetowej www.fiamp24.pl w kategorii ,,Alkohole”, których sprzedawcą jest Fiamp sp. z o.o. z siedzibą
w Grabiku, a które mogą być zamawiane przy wykorzystaniu funkcjonalności przedmiotowej platformy, jak też na życzenie Klienta odbierane z punktu sprzedaży Fiamp sp. z o.o. zarówno osobiście przez Klienta jak i kurierów współpracujących z Fiamp sp. z o.o. i dostarczane do miejsca wskazanego przez Klienta ;
7) Kategoria ,,wyroby tytoniowe i papierosy elektroniczne” – towary prezentowane na platformie internetowej www.fiamp24.pl w kategorii ,,wyroby tytoniowe i papierosy elektroniczne”, które mogą być przedmiotem rezerwacji zgodnie z niniejszym regulaminem;
8) Regulamin – niniejszy regulamin określający warunki i zasady składania drogą elektroniczną zamówień na zakup Towarów w Sklepie Fiamp24 przy wykorzystaniu platformy internetowej, dokonywania rezerwacji, a także określający zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu Fiamp24;
9) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży towaru zawierana albo zawarta pomiędzy Klientem
i Sprzedawcą, na podstawie zamówienia złożonego przez Klienta – za pośrednictwem platformy internetowej, które to zamówienie zostało potwierdzone przez Sprzedawcę;
10) Rezerwacja- procedura rezerwowania konkretnego towaru z kategorii ,,Wyroby tytoniowe i papierosy elektroniczne” w celu jego ewentualnego późniejszego nabycia na warunkach z dnia dokonania Rezerwacji;
11) Opłata rezerwacyjna – depozyt wpłacany przez Klienta w trakcie Rezerwacji i zaliczany na poczet ceny sprzedaży towaru z chwilą dokonywania zakupu towaru w Sklepie Fiamp24;
12) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, złożone Sprzedawcy za pośrednictwem platformy internetowej, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające istotne postanowienia tej umowy, w szczególności rodzaj i liczbę towaru, jego cenę, miejsce wydania;
13) Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny na platformie internetowej, umożliwiający Klientowi złożenie Zamówienia;
14) Formularz Rejestracji – formularz dostępny w na platformie internetowej do składania zamówień online, umożliwiający Klientowi utworzenie Konta;
15) Konto – bezpłatna usługa elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, stanowiąca zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane dobrowolnie przez Klienta oraz informacje o Zamówieniach oraz Rezerwacjach złożonych przez Klienta, za pośrednictwem platformy internetowej;
16) usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na Klienta za pośrednictwem Platformy internetowej;
17) Pełnomocnik – osoba, której Klient udzielił pełnomocnictwa do odbioru Towaru w jego imieniu ze Sklepu Stacjonarnego i/lub także zapłaty za zamówiony towar, w tym także firma kurierska współpracująca ze Sprzedawcą, której Klient udzielił takiego pełnomocnictwa;
18) Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18. rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która za pośrednictwem platformy internetowej, składa zamówienie w Sklepie Stacjonarnym bądź dokonuje rezerwacji towaru. Osoba fizyczna składająca zamówienie, dokonująca rezerwacji, a także osoba fizyczna reprezentująca przy składaniu zamówienia, rezerwacji osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz nie może być nietrzeźwa;
19). Konsument – osoba fizyczna, która nabywa Towar od Sprzedawcy w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Administratorem Platformy internetowej działającej pod adresem: www.fiamp24.pl, jest FIAMP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Grabiku 108, 68-200 Żary wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000401104,
NIP: 9241900514, REGON: 080997382, kapitał zakładowy w wysokości 1.000.000,00 zł ;
2. Fiamp sp. z o.o. stosuje mechanizm plików “cookies” zgodnie z Polityką Prywatności dostępną na stronie www.fiamp24.pl.
3. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania przez Klientów z platformy internetowej Fiamp24, w tym także zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu Fiamp24.
4. Umowa sprzedaży Towarów wymienionych na platformie internetowej www.fiamp24.pl zawierana jest ze spółką FIAMP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Grabiku 108, 68-200 Żary wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000401104, NIP: 9241900514, REGON: 080997382, kapitał zakładowy w wysokości 1.000.000,00 zł.
5. Miejscem zawierania umów sprzedaży Towarów jest punkt sprzedaży położony
w miejscowości Grabik 108, 68-200 Żary.
6. Oferta Sklepu Fiamp24 przeznaczona jest dla osób, które ukończyły 18 lat.
7. Platforma internetowa służy również do Rezerwacji towarów z kategorii ,,wyroby tytoniowe i papierosy elektroniczne”. Zakazane jest wykorzystywanie Platformy do rezerwacji towarów przez osoby poniżej 18 roku życia.
8. Wszystkie towary dostępne na Platformie internetowej spełniają kryteria, które wynikają z przepisów prawa.
9. Regulamin stanowi dokument, o którym mowa w przepisie art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
10. Zarówno rejestracja na stronie jak i złożenie zamówienia czy dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu, Polityki Prywatności oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia czy rezerwacji.
11. Na podstawie niniejszego Regulaminu Użytkownicy Platformy internetowej mogą składać drogą elektroniczną Zamówienia na zakup Towarów w Sklepie Fiamp24, jak również dokonywać rezerwacji towarów z kategorii ,,Wyroby tytoniowe i papierosy elektroniczne”. Zamówienia realizowane są przez Sprzedawcę.
12. Informacje handlowe dotyczące Towarów zamieszczone na platformie internetowej www.fiamp24.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego, a jedynie stanowią zaproszenie do składania ofert. Zaproszenia do składania ofert mogą ulec zmianie w każdym czasie. Umowa sprzedaży zostaje zawarta według zaproszenia do jej zawarcia, które było aktualne w chwili ukończenia procesu składania złożenia zamówienia.
13. Sprzedawca nie wyraża zgody na odpłatną odsprzedaż przez kupującego nabywanych towarów konsumentom w ramach działalności gospodarczej kupującego.

III. REJESTRACJA I WARUNKI DOKONYWANIA ZAMÓWIEŃ

1. Osobami uprawnionymi do składania Zamówień na towary są Klienci:
a) posiadający zarejestrowane Konto na platformie internetowej;
oraz
b) nieposiadający zarejestrowanego Konta na platformie internetowej, tj. dokonujący Zamówienia z pominięciem procedury rejestracji i logowania.
2. Klient dokonuje rejestracji Konta na platformie internetowej, po wykonaniu następujących czynności:
a) prawidłowym wypełnieniu Formularza Rejestracji, dostępnego na stronie internetowej: www.fiamp24.pl,
b) kliknięciu w pole „Załóż konto”,
c) dokonaniu aktywacji konta, poprzez wejście na link wysłany na adres mailowy Klienta.
3. Rejestracja Konta przez Klienta na platformie internetowej jest dobrowolna
i nieodpłatna.
4. Rejestracja Konta ma charakter jednorazowy. Dokonując kolejnych Zamówień Klient używa ustalonego wcześniej loginu i hasła. Klient ma możliwość późniejszej aktualizacji danych podanych przy rejestracji Konta. Login i hasło mają charakter poufny i nie powinny być przekazywane przez Klienta osobom trzecim.
5. Klient może przeglądać na platformie internetowej towary sprzedawane w Sklepie Stacjonarnym, a także składać Zamówienia – bez rejestrowania Konta.
6. Klient posiadający Konto składa Zamówienie, po zalogowaniu się na platformie internetowej poprzez dodanie towaru do „koszyka”, a następnie potwierdzenie złożenia Zamówienia, przez wybór przycisku – „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
7. Klient nieposiadający Konta składa zamówienie poprzez dodanie towaru do „koszyka”, podanie danych wymaganych w Formularzu Zamówienia, a następnie potwierdzenie złożenia Zamówienia, przez wybór przycisku – „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
8. W Zamówieniu Klient może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia faktury, jeżeli żąda wystawienia faktury.
9. W przypadku zakupu towaru z kategorii ,,Alkohole” potwierdzenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Klient bierze na siebie odpowiedzialność za odbiór zakupionego Towaru przez osobę pełnoletnią.
10. Złożenie Zamówienia towaru z kategorii ,,Alkohole” jest tożsame z oświadczeniem Klienta, iż nie jest osobą, której zgodnie z art. 15 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zabrania się sprzedaży napojów alkoholowych oraz, że nie dokonuje zakupu alkoholu celem dalszej odsprzedaży.
11. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje na adres e-mail zapisany na Koncie Użytkownika, potwierdzenie przyjęcia Zamówienia oraz szczegóły dotyczące Zamówienia.
12. Sprzedawca potwierdzi przyjęcie Zamówienia w ciągu trzech dni roboczych, od chwili jego otrzymania. W przypadku, gdy Zamówienie zostało złożone w sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny, Sprzedawca potwierdzi przyjęcie Zamówienia w pierwszym kolejnym Dniu Roboczym. Po upływie tego terminu, Klient nie jest już związany treścią złożonego Zamówienia.
13. Sprzedawca może zablokować Klientowi Konto oraz zablokować mu możliwość złożenia Zamówienia, w przypadku naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu.
14. Odmowa przyjęcia zamówienia nastąpi wówczas, gdy:
a) Towar jest niedostępny we wskazanym w niniejszym regulaminie punkcie sprzedaży Sprzedawcy,
b) podane przez Klienta dane są niekompletne, błędne lub budzą uzasadnione wątpliwości co do
prawdziwości
c) Klient nie odebrał Towarów objętych poprzednim Zamówieniem;
d) pojawiły się zdarzenia losowe, na które Sprzedawca nie miał wpływu.
15. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci paragonu lub faktury. Dokument sprzedaży wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie Towary wybrane do Zamówienia są skompletowane i gotowe do odebrania.
16.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania ograniczeń dotyczących ilości zamawianych Towarów, Klient zostanie poinformowany o takich ewentualnych ograniczeniach przed potwierdzeniem przez Klienta Zamówienia.

IV. CENY I FORMY PŁATNOŚCI

1.Wszystkie ceny Towarów prezentowane na Platformie internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami) i wyrażone są
w złotych polskich. Ceną wiążącą jest cena podana na platformie internetowej przy Towarze w chwili składania Zamówienia/rezerwacji. Na wypadek wątpliwości Sprzedawca zastrzega, że ceny nie zawierają ewentualnych kosztów przesyłki, która to usługa jest świadczona na życzenie Klienta przez FIAMP sp. z o.o.
2. Zapłaty za zamówiony Towar Klient może dokonać według swojego wyboru za pośrednictwem jednego z poniższych sposobów:
a) płatność przelewem elektronicznym – PayU SA z siedzibą w Poznaniu
b) płatność za pomocą karty płatniczej przez aplikację – PayU,
c) szybki przelew online (Przelewy24);
d) płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.

3. Płatności przelewem tradycyjnym Klient dokonuje na rachunek bankowy Sprzedawcy
o numerze: PL 08 1020 5460 0000 5002 0099 6850
4.Płatności przelewem elektronicznym oraz za pomocą karty płatniczej Klient dokonuje za pośrednictwem serwisu PayU.pl, oferowanego przez PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4 000 000 zł, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444. Płatności elektroniczne realizowane są zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie płatności elektronicznych dostępnym na stronie internetowej pod adresem: www.payU.pl.
5.W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem tradycyjnym, płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia/rezerwacji na platformie internetowej.
6.Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dokonania zapłaty za Zamówienie.
7. Sprzedawca informuje, że zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług obowiązującymi od dnia 1 stycznia 2020 r. Sprzedawca może wystawić fakturę na rzecz podatnika podatku lub podatku od wartości dodanej wyłącznie, jeżeli przy składaniu zamówienia Klient poda swój numer NIP (VAT UE), w przeciwnym razie Sprzedawca nie będzie miał możliwości późniejszego wystawienia faktury z numerem NIP (VAT UE) Klienta.
8. Przez samo złożenie zamówienia Klient każdorazowo akceptuje, że faktura VAT i faktura korygująca dotycząca danego zamówienia wystawiane są w postaci elektronicznej i umieszczane na Koncie Klienta w sposób umożliwiający jej pobranie, zaś informacje o udostępnieniu faktury przesyłane są przy pomocy poczty elektronicznej, na adres e-mail Klienta zapisanym na Koncie wraz z informacją o skompletowaniu zamówienia.
9. Faktura VAT lub faktura korygująca udostępniana będzie w formacie PDF. Oznacza to, że aby móc odczytać plik zawierający fakturę VAT lub fakturę korygująca Klient winien mieć zainstalowane odpowiednie oprogramowanie.
10. W przypadku Klienta będącego konsumentem Sprzedawca wystawi i przekaże Klientowi fakturę VAT w formie oraz w sposób wskazany w niniejszym rozdziale Regulaminu, natomiast wystawiony paragon fiskalny pozostanie w posiadaniu Sprzedawcy.

V. ODBIÓR I DOSTAWA TOWARÓW

1. Klient zobowiązuje się do odbioru zamówionego Towaru w puncie sprzedaży, tj. w Sklepie Fiamp 24, w którym zgodnie niniejszym Regulaminem doszło do zawarcia umowy sprzedaży Towaru, w dni robocze w godzinach od 07:00 do 15:00. Klient może odebrać Towar osobiście lub za pośrednictwem innej, upoważnionej przez Klienta osoby. Klient może też skorzystać z usług współpracującej ze Sprzedawcą firmy kurierskiej, która odbierze zamówiony Towar ze Sklepu Fiamp24, w którym doszło do zawarcia umowy sprzedaży Towaru i dostarczy go do wskazanego przez Klienta w treści Zamówienia miejsca dostawy.
2.Informacja o gotowości Towaru do odbioru ze Sklepu Fiamp24 będzie przesyłana Klientowi na wskazany przez niego podczas składania Zamówienia adres e–mail, a jeżeli Klient upoważnił firmę kurierską do odbioru Towarów w jego imieniu, to informacja o gotowości Towaru do odbioru zostanie przekazana firmie kurierskiej.
3. Osoba dokonująca odbioru Towaru obowiązana będzie podać imię i nazwisko Klienta oraz numer Zamówienia. Warunkiem dokonania odbioru jest pisemne potwierdzenie odbioru Towaru. Sprzedawca zastrzega, że Towar nie będzie wydany osobie niepełnoletniej lub nietrzeźwej. Sprzedawca uprawniony jest do sprawdzenia pełnoletności osoby odbierającej Towar.
4. W przypadku wybrania przez Klienta opcji dostawy Towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej wydanie Towaru Klientowi następuje w momencie wydania przez Sprzedawcę zamówionych Towarów przedstawicielowi firmy kurierskiej, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany przez Sprzedawcę o przekazaniu zamówionych Towarów przedstawicielowi firmy kurierskiej, poprzez przesłanie stosownej informacji na adres e-mail podany w Zamówieniu.
5. Sprzedawca zastrzega, iż osobom nietrzeźwym lub niepełnoletnim zamówione towary z kategorii ,,Alkohole” nie zostaną wydane. W przypadku zaistnienia powyższego zdarzenia, Sprzedawca złoży w terminie 3 dni, od dnia stwierdzenia tych okoliczności, oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zwróci Klientowi wpłacone środki pieniężne. Sprzedawca uprawniony jest do sprawdzenia pełnoletności osoby odbierającej Towar.
6. Sprzedawca informuje, że również firma kurierska zastrzega sobie prawo do odmowy przekazania zakupionych przez Klienta Towarów z kategorii ,,Alkohole” osobie nietrzeźwej lub niepełnoletniej.
7. Dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży jest dołączany do przesyłki odbieranej ze Sklepu Fiamp24 przez firmę kurierską i dostarczanej na wskazany przez Klienta adres dostawy.
8. Przy odbiorze przesyłki należy w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie oraz czy zawartość przesyłki jest zgodna z treścią Zamówienia i dołączonego dowodu sprzedaży (paragonu, faktury VAT).
9. W przypadku, gdy zawartość przesyłki jest niezgodna z treścią zamówienia, paragonu lub faktury VAT lub jeżeli Towar uległ uszkodzeniu, Klient powinien sporządzić protokół szkody zgodnie z procedurą stosowaną przez firmę kurierską. Sporządzenie protokołu szkody nie jest warunkiem rozpatrzenia reklamacji, ma na celu jedynie usprawnienie procesu jej rozpatrzenia.
10. Klienta obowiązują opłaty za dostawy obowiązujące w czasie składania danego zamówienia i zaakceptowane przez Klienta w procesie składania zamówienia.
11. Fiamp sp. z o.o. nie realizuje zamówień w dni świąteczne ustawowo wolne od pracy. Fiamp sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowych dni, w których nie będzie można zarezerwować terminu dostawy.
12. W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej Klient powinien być obecny we wskazanym przez niego miejscu i czasie dostawy, przy czym kurier może wydać zamówienie Klientowi lub innej osobie obecnej pod adresem dostawy wskazanym przez Klienta.
13. W przypadku skorzystania przez Klienta z usług firmy kurierskiej działającej na zlecenie Fiamp sp. z o.o. dostawa nastąpi na terenie całej Polski, najpóźniej trzeciego dnia roboczego od momentu oddania zamówienia do realizacji przez Fiamp sp. z o.o. :
a) do godziny 14.00 – Fiamp sp. z o.o. pakuje zamówienia i przekazuje je firmie kurierskiej kolejnego dnia roboczego
b) po godzinie 14.00 – Fiamp sp. z o.o. pakuje zamówienia i przekazuje je firmie kurierskiej w ciągu 2 dni roboczych
14. Dostępne terminy dostaw dla danego zamówienia określone są każdorazowo w procesie akceptacji tego zamówienia.
15. Przy dostawach realizowanych przez firmę kurierską w przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem dostawy, pracownik firmy kurierskiej pozostawi awizo, które zostanie wysłane z aplikacji kurierskiej do odbiorcy w formie wiadomości sms. Ponowne umówienie terminu doręczenia (po awizie) , nastąpi kolejnego dnia. Kurier ponownie się wówczas skontaktuje z odbiorcą w celu ustalenia kolejnego terminu odbioru przesyłki, po czym zostanie ona odesłana do Fiamp sp. z o.o. W takiej sytuacji Klient może być zobowiązany do poniesienia dodatkowych kosztów, jeżeli pierwsza dostawa nie doszła do skutku z przyczyn leżących po stronie Klienta (np. nieobecności Klienta we wskazanym miejscu i czasie dostawy lub podania przez Klienta błędnego adresu dostawy).
16. W przypadku opóźnienia lub niedostarczenia zamówienia w wybranym przez Klienta terminie z przyczyn, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, pracownik Biura Obsługi Klienta Fiamp sp. z o.o. skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia innego terminu dostawy, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez Klienta.

VI. USŁUGA REZERWACJI
(dotyczy wyłącznie towarów z kategorii ,,wyroby tytoniowe i papierosy elektroniczne)

1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na obsłudze procesu Rezerwacji towarów zostaje zawarta w momencie skutecznego wypełnienia i zaakceptowania przez Klienta formularza Rezerwacji (z momentem wybrania przycisku: ,,Wybieram”). Umowa ta ma charakter jednorazowy i ulega wygaśnięciu z chwilą dokonania Rezerwacji.
2. Usługa dokonania Rezerwacji polega na umożliwieniu przez Fiamp sp. z o.o. Klientom posiadającym konto Klienta, wyłącznie zarezerwowania Towarów z kategorii ,,wyroby tytoniowe i papierosy elektroniczne” za pośrednictwem Platformy internetowej i zapewnienia ich dostępności w Sklepie Fiamp 24 przez okres 7 dni od daty przesłania Towaru do Sklepu.
3. Informacja o Towarach przedstawiona na platformie internetowej nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa. Stanowi ona informację o towarach możliwych do nabycia po złożeniu Rezerwacji przez Klienta oraz zaproszenie do składania Rezerwacji.
4. Informacja o cenie brutto Towaru nie stanowi oferty. Jednakże w razie podjęcia przez Klienta po zrealizowaniu Rezerwacji decyzji o nabyciu zarezerwowanych Towarów, Klient nabywa Towary po cenie brutto z dnia dokonania Rezerwacji .
5. Zawarcie umowy sprzedaży zarezerwowanego towaru następuje w punkcie sprzedaży Fiamp sp. z o.o. położonym w miejscowości Grabik 108, 68-200 Żary.
6. Z usługi Rezerwacji świadczonej drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy internetowej mogą korzystać jedynie Klienci posiadający aktywne konto poczty elektronicznej lub konto Klienta na www.fiamp24.pl.
7. Proces składania rezerwacji wymaga od Klienta:
a) w przypadku Klientów zarejestrowanych na www.fiamp24.pl – zalogowania się przez Klienta do posiadanego konta;
b) w przypadku Klientów niezarejestrowanych na www.fiamp24.pl– podania niezbędnych danych takich jak: adres e-mail oraz adres rozliczeniowy. Skuteczność tak złożonej Rezerwacji może być uzależniona od mechanizmów służących do potwierdzenia tożsamości polegających na kliknięciu w link nadesłany na adres poczty elektronicznej podany w czasie dokonywania Rezerwacji;
c) złożenia oświadczenia woli, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia;
d) złożenia oświadczenia woli, że wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji Rezerwacji obecnych i przyszłych zawartych za pośrednictwem platformy internetowej
e) złożenia oświadczenia, że towar zostaje zarezerwowany, a następnie zostanie zakupiony przez osobę pełnoletnią;
f) uiszczenia opłaty za rezerwację Towaru, która odpowiada wysokości ceny brutto Towaru powiększonej o koszt przesyłki Towaru do miejsca odbioru i ewentualnego nabycia Towaru.
8. Klient chcąc dokonać Rezerwacji wybiera Towar, którym jest zainteresowany. Wybór Towaru do Rezerwacji następuje przez wybór polecenia “DODAJ DO KOSZYKA” na karcie Towaru. Klient po zakończeniu wybierania Towaru do Rezerwacji, wskazuje miejsce odbioru i ewentualnego nabycia Towaru oraz formę dokonania opłaty za Rezerwację, a następnie dokonuje Rezerwacji, wybierając przycisk „Rezerwuję i płacę”. Każdorazowo przed przesłaniem zarezerwowanego Towaru do miejsca odbioru i ewentualnego nabycia wskazanego przez Klienta, Klient jest informowany o łącznej wysokości opłaty za Rezerwacje.
9. Po dokonaniu Rezerwacji, Fiamp sp. z o.o. przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jej dokonania.
10. Następnie, po potwierdzeniu dokonania Rezerwacji, Fiamp sp. z o.o. przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu Rezerwacji do realizacji.
11. W przypadku braku Towaru, na który Klient złożył Rezerwację, Fiamp sp. z o.o. informuje o tym fakcie Klienta przesyłając na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej komunikat – podczas składania przez Klienta rezerwacji – informujący, że Sklep Fiamp24 nie może potwierdzić złożonej rezerwacji, ewentualnie wskazując wydłużony czas oczekiwania na potwierdzenie Rezerwacji Towaru albo odsyła Klienta do złożenia Rezerwacji na inny Towar na www.fiamp24.pl. W takiej sytuacji Klient może zrezygnować z Rezerwacji informując o tym Firmę, wyrazić zgodę na wydłużony termin oczekiwania na potwierdzenie Rezerwacji Towaru lub złożyć nową Rezerwację na inny Towar.
12. Złożona Rezerwacja nie stanowi oferty i nie zobowiązuje Klienta do nabycia zarezerwowanego Towaru. Ewentualna decyzja o nabyciu zarezerwowanego Towaru zostaje podjęta przez Klienta po zapoznaniu się z zarezerwowanym Towarem po jego przesłaniu do miejsca odbioru i ewentualnego nabycia Towaru.
13. W przypadku podjęcia przez Klienta po zapoznaniu się z zarezerwowanym Towarem decyzji o jego nabyciu, opłata za Rezerwację w części przekraczającej koszt przesyłania do miejsca odbioru i ewentualnego nabycia zostanie zaliczona na poczet ceny brutto nabytych Towarów. Zarezerwowane Towary, których Klient nie zdecyduje się nabyć, powinny być odesłane przez Klienta na adres Fiamp sp. z o.o. Opłata za Rezerwację nie znajdująca pokrycia ani w kosztach przesłania do Klienta zarezerwowanego Towaru, ani w cenie brutto nabytych Towarów, zostanie zwrócona Klientowi.
14. Jeżeli po zapoznaniu się z zarezerwowanym Towarem, Klient nie zdecyduje się na nabycie tego Towaru, powinien go odesłać na adres Firmy Fiamp sp. z o.o. W takim przypadku zostanie Klientowi zwrócona opłata za Rezerwację.
15. Zwrot płatności zostanie dokonany przez Firmę przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
16. Firma ma prawo do anulowania Rezerwacji:
a) w przypadku gdy Klient, pomimo otrzymania od Fiamp sp. z o.o. informacji o przesłaniu zarezerwowanego Towaru do sklepu stacjonarnego Fiamp 24, nie stawi się we wskazanym sklepie celem zapoznania się z zarezerwowanym Towarem w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji.
b) w przypadku gdy Klient, pomimo ustalenia z nim drugiego terminu przesłania zarezerwowanego Towaru do miejsca odbioru i ewentualnego nabycia, jest ponownie nieobecny pod wskazanym przez niego adresem;
17. Firma niezwłocznie przekaże Klientowi informację o anulowaniu Rezerwacji na adres e-mail podany przez Klienta przy dokonywaniu Rezerwacji (w przypadku klientów niezarejestrowanych w www.fiamp24.pl) lub na adres e-mail podany przy rejestracji Klienta do www.fiamp24.pl (w przypadku Klientów zarejestrowanych).
18.Zaniechanie nabycia zarezerwowanego towaru w czasie jego dostępności w Sklepie Fiamp 24 powoduje zablokowanie Klientowi możliwości dokonywania Rezerwacji:

a. w przypadku pierwszej Rezerwacji na okres 14 dni od momentu wygaśnięcia Rezerwacji;
b. w przypadku drugiej i kolejnej Rezerwacji na okres 30 dni od momentu wygaśnięcia Rezerwacji.

VII. SPOSÓB PRZESŁANIA ZAREZERWOWANEGO TOWARU DO MIEJSCA ODBIORU I EWENTUALNEGO NABYCIA

1. Zarezerwowany przez Klienta towar może zostać odebrany bezpośrednio w sklepie stacjonarnym Fiamp24 tj. Grabik 108, 68-200 Żary, bądź przesłany na adres wskazany przez Klienta.
2. Miejsce odbioru i ewentualnego nabycia, do którego jest przesyłany zarezerwowany Towar może znajdować się wyłącznie na terytorium Europy .
3. Fiamp sp. z o.o. jest zobowiązana wydać bądź przesłać zarezerwowany Towar bez wad oraz spełniający kryteria wynikające z przepisów prawa.
4. Fiamp sp. z o.o. zamieszcza na www.fiamp24.pl informację o liczbie dni roboczych potrzebnych do przesłania zarezerwowanego Towaru do miejsca odbioru i ewentualnego nabycia oraz realizacji Rezerwacji.
5. Zarezerwowane Towary są przesyłane do wskazanego przez Klienta w formularzu Rezerwacji miejsca odbioru i ewentualnego nabycia za pośrednictwem dostawcy.
6. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy dokonywaniu Rezerwacji jako miejsce odbioru i ewentualnego nabycia, pracownik dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zarezerwowanego Towaru do Fiamp sp. z o.o. przez dostawcę, Sklep Fiamp24 skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt przesłania zarezerwowanego Towaru do miejsca odbioru i ewentualnego nabycia.

VIII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(nie dotyczy umowy rezerwacji wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych)

1. Z zastrzeżeniem pkt. 4 niniejszego rozdziału Regulaminu, Konsument może w terminie 14 dni od dnia realizacji Zamówienia, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia znajduje się na platformie internetowej Fiamp24.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument może skorzystać z formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy dostępnego na Platformie internetowej Fiamp24. Rekomendowanym przez Sprzedającego sposobem odstąpienia od umowy jest również przesłanie wypełnionego formularza dostępnego mailowo na adres: info@fiamp24.pl
3. Do oświadczenia, o którym mowa w punkcie powyższym, Konsument powinien wskazać numer Zamówienia lub dołączyć dowód zakupu Towaru, lub w inny sposób udokumentować zakup Towarów i określić, czy odstąpienie od umowy obejmuje wszystkie Towary, czy tylko poszczególne Towary objęte umową.
4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do następujących Towarów:
a) ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia;
b) dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu opakowania nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia, lub ze względów higienicznych;
c) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli
5. Zamawiający ma obowiązek zwrócić Towary, których dotyczy oświadczenie o odstąpieniu od umowy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy też odesłanie Towarów przed jego upływem do Sklepu Fiamp24,
w którym została zawarta umowa sprzedaży Towarów zgodnie z niniejszym Regulaminem.
6. Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towarów, przez co należy w szczególności rozumieć koszt odesłania Towaru na adres Sklepu Fiamp24.
7. Jeżeli Towary zostały odebrane ze Sklepu Fiamp24 i dostarczone Konsumentowi przez firmę kurierską a Konsument odstąpił od umowy najpóźniej w chwili dostarczenia mu Towarów przez firmę kurierską, Konsument może przekazać zwrócone Towary przedstawicielowi firmy kurierskiej, który dostarczy je do Sklepu Fiamp24, w którym została zawarta umowa sprzedaży zgodnie z niniejszym regulaminem.
8. Sprzedawca niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania od Konsumenta oświadczenia o całościowym lub częściowym odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi dokonaną przez niego płatność za zwrócone Towary.
9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, o których mowa w punkcie poprzedzającym, do chwili dokonania przez Konsumenta zwrotu Towarów, których dotyczy odstąpienie od umowy, lub dostarczenia przez Konsumenta potwierdzenia, że Towary te odesłał, w zależności od tego, które z tych zdarzeń (zwrot czy dostarczenie potwierdzenia) nastąpi wcześniej.
10. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
11. Przed odstąpieniem od umowy, Konsument nie powinien korzystać z Towarów w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towarów. W przeciwnym razie Konsument będzie ponosił odpowiedzialności za zmniejszenie wartości Towarów.
Konsument nie może odstąpić od umowy w odniesieniu do napojów alkoholowych, które zostały przez Konsumenta otwarte.
12. Uprawnienie do odstąpienia od umowy nie wyłącza uprawnień Zamawiającego wynikających z odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Towaru z umową.
13. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli zawarł on umowę w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej (jako przedsiębiorca).

IX. REKLAMACJE

1. Postanowienia niniejszego działu dotyczą zarówno towarów zamówionych jak i zarezerwowanych za pośrednictwem platformy internetowej Fiamp 24.
2. Fiamp sp. z o.o. na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów niebędących Konsumentami z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). Postanowienia ust. 3 -13 dotyczą Klientów będących Konsumentami.
3. Fiamp sp. zo.o. jest zobowiązane do dostarczania Klientowi towaru bez wad fizycznych i prawnych. Fiamp sp. z o.o. ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
4. W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z umową po jego wydaniu Klient ma prawo złożyć reklamację.
5. Klient, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:
a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
chyba że Fiamp sp. z o.o. niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Fiamp sp. z o.o. albo Fiamp sp. z o.o. nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
6. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
7. Klient, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:
a. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
b. żądać usunięcia wady.
8. Fiamp sp. z o.o. jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
9. Fiamp sp. z o.o. może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
10. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien dostarczyć Towar wraz z dowodem zakupu do Sklepu Fiamp24 tj, Grabik 108, 68-200 Żary, w którym zgodnie niniejszym Regulaminem została zawarta umowa sprzedaży Towaru.
11. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Klienta.
12. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę listownie, emailem lub telefonicznie przy wykorzystaniu danych kontaktowych podanych przez Klienta
w reklamacji.
13. Zwrot pieniędzy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nastąpi niezwłocznie na saldo Klienta lub zgodnie z jego dyspozycją na wskazany rachunek bankowy po przekazaniu Klientowi informacji o pozytywnym sposobie załatwienia reklamacji.

X. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. Pozasądowe rozwiązywania sporów z konsumentami na podstawie ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich prowadzi podmiot uprawniony, którym jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie
2. Klient będący Konsumentem ma dodatkową możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w formie złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
3. Klient będący Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie sporu między takim Klientem, a przedsiębiorcą, zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Informacje dla konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl).

XI. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Fiamp sp. z o.o. świadczy za pośrednictwem www.fiamp24.pl usługi drogą elektroniczną obejmujące:
a) prowadzenie konta Odbiorcy;
b) obsługę procesu Zamówień/ Rezerwacji Towarów w zakresie wynikającym z Regulaminu;
c) newsletter;
2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu konta w Fiamp24 zawierana jest na czas nieoznaczony i nie podlega opłatom.
3. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na obsłudze procesu Zamówienia/Rezerwacji Towarów ma charakter jednorazowy i ulega wygaśnięciu z chwilą dokonania Rezerwacji.
4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na przesyłaniu newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony i nie podlega opłatom.
5. Usługi wskazane w ust. 1 powyżej świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
6. Fiamp sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Odbiorców w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
7. Usługa Prowadzenie konta Odbiorcy dostępna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Odbiorcy dedykowanego panelu w ramach www.fiamp24.pl umożliwiającego Odbiorcy modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji Rezerwacji oraz historii Rezerwacji już zrealizowanych.
8. Odbiorca, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia konta Odbiorcy Fiamp sp. z o.o., przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia konta Odbiorcy przez Fiamp sp. z o.o., konto Odbiorcy zostanie usunięte bez zbędnej zwłoki.
9. Usługa dokonania Zamówienia/Rezerwacji polega na umożliwieniu przez Fiamp sp. z o.o. Odbiorcom zarówno posiadającym, jak i nie posiadającym konta Odbiorcy, zamówienia/zarezerwowania Towarów na www.fiamp24.pl na zasadach opisanych w Regulaminie.
10. Fiamp sp. z o.o. jest uprawniona do zablokowania dostępu do konta Odbiorcy i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Odbiorcę na szkodę Fiamp sp. z o.o. lub innych Odbiorców, naruszenia przez Odbiorcę przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do konta Odbiorcy i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa – w szczególności: przełamywaniem przez Odbiorcę zabezpieczeń Strony Internetowej www.fiamp24.pl czy innymi działaniami hackerskimi. Zablokowanie dostępu do konta Odbiorcy i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do konta Odbiorcy i usług nieodpłatnych. Fiamp sp. z o.o. zawiadamia Odbiorcę o zablokowaniu dostępu do konta Odbiorcy i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Odbiorcę w formularzu rejestracyjnym.
11. Z usługi newsletter może skorzystać każdy Odbiorca, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Fiamp sp. z o.o. na www.fiamp24.pl. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Odbiorca otrzymuje niezwłocznie drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie przez Fiamp sp. z o.o..
12. Usługa newsletter polega na przesyłaniu przez Fiamp sp. z o.o. na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych Towarach, których reklama nie jest zakazana. Newsletter przesyłany jest przez Fiamp sp. z o.o. do wszystkich Odbiorców, którzy dokonali subskrypcji.
13. Odbiorca może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newsletter’a przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi newsletter lub za pośrednictwem dezaktywacji odpowiedniego pola w koncie Odbiorcy.
14. Odbiorca może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez Fiamp sp. z o.o. przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
15. Odbiorca, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Fiamp sp. z o.o. na adres poczty elektronicznej info@fiamp24.pl stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Fiamp sp. z o.o. z oświadczeniem woli Odbiorcy.
16. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać rozwiązana przez Fiamp sp. z o.o. w trybie natychmiastowym gdy:
a) Odbiorca narusza postanowienia Regulaminu, bądź zaakceptowanych przez Odbiorcę odrębnych regulaminów Usług,
b) stwierdzono podanie przez Odbiorcę danych lub oświadczeń nieprawdziwych, nieaktualnych, nieprawidłowych bądź niepełnych lub też danych innych osób,
c) działania lub zaniechania Odbiorcy negatywnie wpływają na dobre imię Fiamp sp. z o.o. lub w inny sposób istotnie szkodzą Fiamp sp. z o.o.;
17. W innych niż wskazane powyżej w ust. 16 sytuacjach Fiamp sp. z o.o. uprawniona jest do rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z zachowaniem 7-dniowego okresu wypowiedzenia. Fiamp sp. z o.o. wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Odbiorcę podczas Rejestracji
18. Odbiorca będący konsumentem może w terminie 14 dni od zawarcia umowy o świadczenie usług elektronicznych odstąpić bez podania przyczyny.
19. Odbiorca może odstąpić od umowy o świadczenie usług elektronicznych poprzez złożenie Fiamp sp. z o.o. oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Fiamp sp. z o.o., za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@fiamp24.pl.Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Fiamp sp. z o.o. niezwłocznie prześle Odbiorcy na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania formularza złożonego za pośrednictwem www.fiamp24.pl
20. Po odstąpieniu od umowy o świadczenie usług elektronicznych lub upływie okresu wypowiedzenia Odbiorca traci dostęp do Konta, w tym również znajdujących się w nim danych, a ich przywrócenie nie jest możliwe.
21. Prawo odstąpienia nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
22. Odbiorca może zgłosić Fiamp sp. z o.o. reklamację w związku z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Fiamp sp. z o.o. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres info@fiamp24.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Odbiorca winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Fiamp sp. z o.o. niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Odbiorcy odpowiedzi.

XII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych jest FIAMP sp. z o.o. z siedzibą w Grabiku 108, 68-200 Grabik. 2. Administrator jest administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
3. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych, w tym o celach ich przetwarzania oraz prawach przysługujących na mocy RODO, znajdują się w polityce prywatności dostępne na stronie www.fiamp24.pl

XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu będą komunikowane Zarejestrowanym Użytkownikom na stronie internetowej www.fiamp24.pl i będą wymagały każdorazowej akceptacji Zarejestrowanego Użytkownika wyrażonej przed dokonaniem Zamówienia. Zmieniony lub zmodyfikowany Regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
2. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz innych odpowiednich ustaw.
3. Wszelkie wątpliwości wynikające z interpretacji Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający zgodność niniejszego Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.

XIV. WZORY FORMULARZY

Załącznik nr 1 – REKLAMACJA TOWARU
Załącznik nr 2 – OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY